ﻃﺮﺍﺣﯽ صفحات وب

آموزش از ابتدا تا طراحی یک وبسیات در قالب مثال

ﻃﺮﺍﺣﯽ صفحات وب

آموزش از ابتدا تا طراحی یک وبسیات در قالب مثال



webdesign-banner

آشنایی جزیی با Dreamweaver

شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۱، ۱۱:۴۲ ب.ظ

ابتدا با باز کردن دریم ویور یک پنجره محاوره ای برای تعیین نوع پروژه نمایان می گردد. در این پنجره می توانید بر اساس نیازتان و پایه پروژه یک Document ایجاد کنید. در تصویر زیر شاهد توانایی های این نرم افزار در تولید یک صفحه جدید را مشاهده می کنید.



مشاهده در سایز بزرگ


برای مشاهده پروژه می توانید مسیر Menu>File>Preview in browser را دنبال کرده و مرورگر مورد نظرتان را انتخاب کنید.

شما قادر هستید پروژه تان را همزمان با طراحی در سه حالت Code یا Design یا Split دنبال کنید. در حالت اول فقط کد ها را می بینید، حالت دوم برای مشاهده اصل طرحتان و حالت سوم همزمان طرح و کد را با هم مشاهده خواهید کرد. برای تغییر این تنظیمات به تصویر زیر دقت نمایید.



مشاهده در سایز بزرگ


تا اینجا برای شروع کافیست مابقی تنظیمات را با ادامه مقالات سایت فرا می گیرید. هرچند دیگر بخش های این نرم افزار برای افرادی که تجربه کار با نرم افزارهای طراحی صفحات تحت وب مانند فرانت پیج Front page را دارند آنچنان غریب نیست. اگر شما از مبتدیان هستید، اصلا نگران این موضوع نباشید به زودی شما هم به جمع کهنه کاران خواهید پیوست البته زمان این اتفاق به پشتکار و تلاش شما بستگی دارد.

سوالات خود را از طریق فرم نظرات مطرح کنید و جواب را در همین محل دریافت نمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی